Subject: Infopäring: Šveits
From: "Swiss-Baltic Chamber of Commerce SBCC" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Wed, 21 Feb 2024 11:59:30 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud daamid ja härrad

Seoses Šveitsi-Eesti majandusalase ülevaate koostamisega sooviksime 
võimaluse korral järgmist informatsiooni:

-              Palume väljavõtet Eesti-Šveitsi kaubavahetusega seotud 
informatsiooni aastal 2023 nii rahalises väärtuses kui kaubagruppide/ 
majandussektorite lõikes; Šveitsi ekspordi/impordi osakaal Eesti majanduses

-              Šveitsi osalusega registreeritud äriühingud Eestis 
hetkeseisuga (kui ei ole võimalik väljavõtet firmadest, siis palume Eestis 
registreeritud Šveitsi osalusega äriühingute koguarvu)

-              Šveitsi äriühingute investeeringud Eestisse

Lugupidamisega

Diana Würtenberg

Swiss-Baltic Chamber of Commerce SBCC
Gonsiori 34-8 EST-10128 Tallinn Estonia

Tel +372 6 450 916
Fax +372 6 311 577
E-mail  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.swissbalticchamber.com/> www.swissbalticchamber.com

Partner of Switzerland Global Enterprise
Partner of the Chamber of Commerce
Switzerland-Central Europe SEC in the Baltic States